Jestina 10176 Bayan Sandalet TURKUAZ

ÜRÜN KODU: ILVI.ROM.1001.020.0651133

ORJİNAL

739 TL 499 TL

Turkuaz Deri Sandalet  Birinci Sınıf Dana Derisinden Yapılmıştır. Topuk Yüksekliği 8,5 cm  Son teknoloji kullanılarak üretilmiştir. Ürünlerimiz El Yapımı ve %100 Yerli Üretimdir.

  • Renk : Turkuaz
  • Marka: İlvi

Stoklarımızda bulunan (Aynı Gün Kargo) ürünler hafta içi saat 15:00'ten önce sipariş verildiği takdirde aynı gün içinde yola çıkmakta ve bulunduğunuz şehre bağlı olarak 1 ya da 2 iş günü içinde teslim edilmektedir. Diğer ürünler ise stoklarımızda bulunmadığı için ürün detayında yazdığı gün sayısı ile size ulaşmak üzere kargoya verilmektedir.

Özel üretim ürünlerin teslim süreleri imalat zamanına göre farklılık göstermektedir. Bu tür ürünlerin teslimat bilgileri ve süreleri ürün sayfalarında belirtilmiştir. Kişiye Özel yapılan ürünlerin iade ve değişimi yapılmamaktadır.

Tarafımızdan kaynaklanan bir aksilik olması halinde ise size üyelik bilgilerinizden yola çıkılarak haber verilecektir. Bu yüzden üyelik bilgilerinizin eksiksiz ve doğru olması önemlidir. Bayram ve tatil günlerinde teslimat yapılmamaktadır.

Seçtiğiniz ürünlerin tamamı anlaşmalı olduğumuz kargo şirketleri tarafından www.nemoda.com.tr garantisi ile size teslim edilecektir. Satın aldığınız ürünler bir teyit e-posta'sı ile tarafınıza bildirilecektir. Seçtiğiniz ürünlerden herhangi birinin stokta mevcut olmaması durumunda konu ile ilgili bir e-posta size yollanacak ve ürünün ilk stoklara gireceği tarih tarafınıza bildirilecektir.

Nemoda.com.tr online alışveriş sitesidir. Aynı anda birden çok kullanıcıya alışveriş yapma imkanı tanır. Enderde olsa tüketicinin aynı ürünü alması söz konusudur ve ürün stoklarda tükenmektedir. Bu durumda ; Ödemesini internet üzerinden yaptınız ürün eğer stoklarımızda kalmamış ise en fazla 4 (Dört) gün bekeleme süresi vardır. Ürün bu tarihleri arasında tüketiciye verilemez ise yaptığı ödeme kendisine iade edilir.

Ürün İade Koşulları

Tüketici Kanunu’ndaki, “Sebep Göstermeden Cayma Hakkı” maddesine göre, ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gündür.

Alıcının, 14 gün içinde iade talebinde bulunduğu halde iadesi mümkün olmayan durumlar aşağıdaki gibidir: Alıcının isteğiyle kişiye özel olarak üretilen, üzerinde değişiklik veya ilave yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünler, İç çamaşırı, mayo, kozmetik gibi hijyenik durumu hassas olan ürünler. Ürünü iade etmek için info@nemoda.com.tr adresinden ve ya Sipariş Durumu sayfasından iade talebi oluşturmanız gerekmektedir. Talep oluşturulmayan siparişlerin iade kargoları kabul edilmeyecektir.

Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünün hatalı çıkması halinde teslimat tarihinden itibaren en geç 7 gün içerisinde sayfamızdaki destek mail adresinden bizimle iletişim kurmanız gerekmektedir. Bu bilgileri takiben kargo şirketi ile bize ulaştıracağınız hatalı ürün yenisi ile değiştirilecektir. Sipariş edilen ürün hatası müşteri kullanımından oluşmuşsa veya 7 günlük süre içerisinde ürün kullanılmışsa ürünün iade ve değişimi yapılmaz. Ürün iadesi ve değiştirme şartları olarak, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır.

MADDE – 1 KONU

İşbu sözleşmenin konusu, Satıcı’nın, Alıcı’ya (Tüketici’ye) satışını yaptığı, aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, ilgili yönetmelik ve ilgili diğer yasal hükümler uyarınca tarafların hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesidir.

MADDE – 2 SÖZLEŞME’NİN KURULMASI
  • 2.1 ALICI SÖZLEŞME’Yİ OKUDUĞUNU, ANLADIĞINI, HAKLARININ VE YÜKÜMLÜLÜKLERİNİN BİLİNCİNDE OLDUĞUNU KABUL EDER.
  • 2.2 SATICI VE ALICI, SÖZLEŞME İLE KARARLAŞTIRILAN EDİMLER ARASINDA HİÇBİR ORANSIZLIK BULUNMADIĞINI VE KARŞILIKLI EDİMLERİN İŞİN NİTELİĞİNE UYGUN OLDUĞUNU, SÖZLEŞME KONUSUNA GİREN İŞLEMLER KAPSAMINDA HERHANGİ BİR TECRÜBESİZLİKLERİNİN BULUNMADIĞINI KABUL EDERLER.
  • 2.3 ALICI, SÖZLEŞME KAPSAMINDA YER ALAN İŞLEMLERİN KENDİ MENFAATİNE UYGUN OLDUĞU KONUSUNDA TAM BİR KANAATE VARDIĞINI VE TÜM ŞARTLARA KENDİ ÖZGÜR İRADESİ İLE, HİÇBİR GÜÇLÜK VEYA SIKINTI İÇİNDE OLMADAN, DÜŞÜNEREK, İSTEYEREK VE BİLEREK UYACAĞINI KABUL EDER.
  • 2.4 SATICI VE ALICI, SÖZLEŞMENİN HÜKÜMLERİNİN HAKSIZ ŞART SAYILABİLECEK BİR ÖZELLİK TAŞIMADIĞINI, MENFAATLER DENGESİ BAKIMINDAN BİR HAKSIZLIK OLMADIĞINI KABUL EDER.
  • 2.5 İŞBU SÖZLEŞME, EKLERİ VE nemoda.com.tr ÜZERİNDEN YAPILAN İŞLEMLER KAPSAMINDA TEDARİK EDİLEN BİLGİLER VE ELEKTRONİK VASITALARLA ONAYLANAN KONULAR KAMPANYALI SATIŞLARA İLİŞKİN UYGULAMA USUL VE ESASLARI HAKKINDA YÖNETMELİK’İN 6. MADDESİ’NİN GEREKLİLİKLERİNE KARŞILIK GELMEKTEDİR.
  • 2.6 İŞBU SÖZLEŞME HÜKÜMLERİ TÜKETİCİ SÖZLEŞMELERİNDEKİ HAKSIZ ŞARTLAR HAKKINDA YÖNETMELİK HÜKÜMLERİ UYARINCA HERHANGİ BİR HAKSIZ ŞART İÇERMEMEKTEDİR. HÜKÜMLER DÜRÜSTLÜK VE İYİNİYET KURALINA AYKIRILIK TEŞKİL ETMEMEKTE OLUP TÜKETİCİNİN KORUNMASI MEVZUATINA UYGUN OLARAK HAZIRLANMIŞTIR.
  • 2.7 İŞBU SÖZLEŞME HÜKÜMLERİ 6098 SAYILI YENİ BORÇLAR KANUNU HÜKÜMLERİ DE DİKKATE ALINARAK HAZIRLANMIŞTIR. YENİ BORÇLAR KANUNU’NUN 21. MADDESİNDE ÖNGÖRÜLEN BAĞLAYICILIK VE İÇERİK DENETİMİ ALICI TARAFINDAN YAPILMIŞTIR. İŞBU SÖZLEŞME HÜKÜMLERİNDEN HİÇBİRİ İŞBU SÖZLEŞME’NİN NİTELİĞİNE VE İŞİN ÖZELLİĞİNE YABANCI (ŞAŞIRTICI ŞARTLAR) NİTELİK TAŞIMAZ. İŞBU SÖZLEŞME HÜKÜMLERİ AÇIK VE ANLAŞILIR BİR ŞEKİLDE YAZILMIŞ OLUP BİRDEN ÇOK ANLAMI İFADE ETMEMEKTEDİR.
MADDE – 3 SATICI BİLGİLER

Unvanı: ŞEN İNTERNET HİZMETLERİ SAN.VE TİC. LTD.ŞTİ
Adresi: Alemdar Mah. Salkımsöğüt Sok. No:5/301 Sultanahmet - Fatih - İstanbul
Telefon: +90 212 511 29 26
E-mail: info@nemoda.com.tr

MADDE – 4 ALICI (TÜKETİCİ) BİLGİLERİ

Adı/Soyadı/Unvanı:
Adresi:
Telefon:
E-mail:

MADDE – 5 SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN BİLGİLERİ

Malın / Ürünün / Hizmetin türü, miktarı, marka/modeli, rengi adedi, satış bedeli, ödeme şekli, Aşağıda belirtildiği gibidir:

Sözleşme Tarihi:
Ürünün Teslim Tarihi:
Teslim masraflarının tutarı:
Mal/Ürün/Hizmet Türü:

No Ürün Kodu Ürün Cinsi Adet Fiyatı (TL) ( KDV Dahil)
Toplam

MADDE – 6 GENEL HÜKÜMLER
  • 6.1 ALICI, Madde 5'te belirtilen sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin tüm ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.
  • 6.2 Sözleşme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için ALICI'nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak ön bilgiler içinde açıklanan süre içinde ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilir.
  • 6.3 Sözleşme konusu ürün, ALICI'dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz.
  • 6.4 SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun olarak teslim edilmesinden sorumludur. Haklı bir sebebe dayanmak şartıyla SATICI, sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan, ALICI’ya eşit kalite ve fiyatta mal veya hizmet tedarik edebilir.
  • 6.5 Sözleşme konusu ürünün teslimatı için iş bu sözleşmenin elektronik ortamda teyit edilmesi ve sözleşme konusu siparişin bedelinin ödenmesi şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
  • 6.6 SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeniyle sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu ALICI'ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde ALICI siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. ALICI'nın siparişi iptal etmesi halinde ödediği tutar 10 gün içinde kendisine iade edilir.
  • 6.7 ALICI'nın iş bu sözleşmedeki ödeme yükümünün herhangi bir şekilde gerçekleşmemesi halinde SATICI, tahsil edilemediği ürün bedelini, ürünün teslim günündeki fiyatı üzerinden ve sözleşmede öngörülen faiz oranları üzerinden işletilecek faizi ile birlikte tahsili amacıyla icra takibi başlatılabilir, alacak davası açılabilir ve diğer hukuki yollara başvurabilir.
MADDE – 7 CAYMA HAKKI

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un ilgili hükümleri uyarınca;

  • 7.1 Tüketici; mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, malı teslim aldığı tarihten itibaren ondört gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması yeterlidir.
  • 7.2 Taraflarca aksi kararlaştırılmadığı takdirde, tüketicin istekleri veya açıkça tüketicinin kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibari ile geri gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan malların teslimine ilişkin sözleşmelerde tüketicinin cayma hakkı yoktur.
  • 7.3 Tüketicinin cayma hakkını kullanması halinde satıcı veya sağlayıcı, cayma bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren en geç on gün içerisinde almış olduğu toplam bedeli ve tüketiciyi borç altına sokan her türlü belgeyi tüketiciye hiçbir masraf yüklemeksizin iade etmek ve yirmi gün içerisinde de malı geri almakla yükümlüdür.
  • 7.4 Teslim alınmış olan malın değerinin azalması veya iadeyi imkansız kılan bir nedenin varlığı cayma hakkının kullanılmasına engel değildir. Ancak değer azalması veya iadenin imkansızlaşması tüketicinin kusurundan kaynaklanıyorsa satıcıya malın değerini ya da değerindeki azalmayı tazmin etmesi gerekir. Malın mutat kullanımı sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalar değer azalması sayılmaz.
MADDE – 8 YETKİLİ MAHKEME

İşbu Sözleşmeden dolayı her türlü şikayet ve itirazlar, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’nca her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlara göre ALICI’nın veya SATICI’nın ikametgahının bulunduğu yerdeki Tüketici Sorunları Hakem Heyeti’ne veya Tüketici Mahkemesi’ne yapılabilecektir.

7. maddenin düzenlenmesinde yazım şekli ve boyutu ile ilgili yorum farklarına dair haklar saklıdır.

Nemoda.com.tr Hakkında

Nemoda.com.tr, pırlanta, gümüş ve aksesuar ürünlerinden oluşan koleksiyonlar ile takı ve mücevhere dair her şeyi bulabileceğiniz yeni adresiniz. Dünya trendleri takip edilerek hazırlanan, farklı tarzlara sahip tasarımları kapınızda bulacaksınız. Tek taş yüzük, kolye, küpe, takım, bileklik, gerdanlık set ve yüzüklerden oluşan takı ve mücevher merkezi her an sizinle.

Nemoda.com güvenli alişveriş dahilinde, alternatif ödeme seçenekleri, ticari kartlara taksit imkanı, tüm siparişlerde ücretsiz ve sigortalı kargo hizmetleriyle memnuniyetinizi ön planda tutuyor.

Nemoda.com.tr’de alışveriş yapmak güvenli mi?

Ziyaretçilerimizin kişisel bilgilerinin güvenliği bizim için çok önemlidir. Nemoda.com.tr, kişisel verilerin toplanması ve saklanması konusunda en üst güvenlik önlemlerini kullanmaktadır.

Kredi kartı bilgileriniz bankalara şifreli bir şekilde gönderilmekte ve Nemoda.com.tr tarafından saklanmamaktadır.

Satılan ürünler orijinal mi?

Nemoda.com.tr'de satışa sunulan ürünlerin tamamı %100 orijinal ve birçoğu kendi ürünlerimizden oluşmaktadır.

Mobil Uygulamanız var mı?

Mobil uygulamalarımız yapım aşamasındadır.

Üyelik ve Şifre
Nemoda.com.tr’ye üye olmak ücretli mi?

Hayır, üye olmak için hiçbir ücret ödemeniz gerekmiyor.

Nemoda.com.tr’ye nasıl üye olabilirim?

Ana sayfamızda yer alan üyelik link’ine tıkladıktan sonra gerekli bilgileri doldurarak üyelik kaydınızı gerçekleştirebilir, üyelik talebinizin onayını e-posta adresinize gelecek mail ile takip edebilirsiniz.

Üyelik sayfasına bu adresten de ulaşabilirsiniz: http://nemoda.com.tr/uyelik

Nemoda.com.tr ile modayı takip etmenin bir diğer yolu ise Facebook ile üye girişi yapmak. "Facebook ile Bağlan" butonunu tıkladığınızda kolayca giriş yapabilir ve siparişinizi verebilirsiniz.

Sipariş vermek için üye olmak zorunda mıyım?

Sipariş vermek için üye olmak zorunda değilsiniz. Ama üye olmanızı tavsiye ederiz. Bunun sebebi siparişlerinizi daha kolay vermek, siparişinizi takip etmek veya iptal, iade işlemlerini çok daha hızlı yapabilmektir.

Şifremi unuttum / Şifremi değiştirmek istiyorum. Ne yapmalıyım?

Daha önce sitemize üye olmuş, ancak şifrenizi hatırlamıyorsanız; üye girişi sayfasında ilgili alana üyeliğinizi oluştururken kullandığınız e-posta adresinizi yazdıktan sonra "Şifremi Unuttum" butonuna basarak yeni şifrenizi belirlemeniz için tarafınıza e-posta gönderilmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca "Hesabım" sayfasında yer alan "Şifre Değiştir" sekmesinden de eski ve yeni şifrelerinizi girerek şifrenizi güncelleyebilirsiniz.

Sepet, Sipariş ve Teslimat
Nasıl sipariş verebilirim?

Satın almak istediğiniz ürünü/ürünleri sepetinize ekledikten sonra sipariş süreci boyunca Nemoda.com.tr tarafından yönlendirileceksiniz. Sepetim sayfasından "Alışverişi Tamamla" butonu ile bir sonraki aşamaya geçebilir, teslimat ve fatura adresi bilgilerinizi doldurduktan sonra, "Ödeme Bilgileri" ekranına gelerek siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

Hangi yolla ödeme yapabilirim?

Nemoda.com.tr üzerinden bütün kredi kartları (Visa, Mastercard, American Express), Kapıda kredi kartı ya da nakit ödeme ve banka havalesi yolları ile ödeme yapabilirsiniz.

Sepetime eklediğim ürünler ne kadar sepetimde bekler?

Alışverişinizi kolaylaştırmak için sepete eklediğiniz ürünler siz silmediğiniz ve tükenmediği takdirde sepetinizde görünmeye devam eder.

Aldığım ürünlerin fiyatına KDV dahil mi?

Nemoda.com.tr üzerinden satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.

Sipariş hangi kargo şirketi ile gönderilecek?

Türkiye sınırları içindeki siparişlerinizin gönderimi Aras Kargo ile sigortalı olarak sağlanmaktadır.

Siparişim ne zaman bana ulaşır?

Stoklarımızda bulunan (Aynı Gün Kargo) ürünler hafta içi saat 15:00'ten önce sipariş verildiği takdirde aynı gün içinde yola çıkmakta ve bulunduğunuz şehre bağlı olarak 1 ya da 2 iş günü içinde teslim edilmektedir. Diğer ürünler ise stoklarımızda bulunmadığı için 2-5 iş günü arasında hazırlanıp size ulaşmak üzere kargoya verilmektedir. Sipariş verdiğiniz ürünün detay sayfasında fiyat bilgisinin altında yer alan süre içinde kargonuz yola çıkmaktadır. Siparişinizin gönderimi aldığınız ürünler arasında teslimat süresi en uzun olan ürün baz alınarak yapılır. Cumartesi, Pazar ve resmi tatillerde verdiğiniz siparişler bir sonraki iş gününde kargoya teslim edilebilmektedir. Siparişinizin hazırlık aşamalarını "Siparişlerim" sekmesinden kontrol edebilir; paketinizin yolculuğunu ise kargoya verildiğini bildiren e-mail bilgilendirmesinin ardından aktif hale gelen Kargom Nerede? linkinden takip edebilirsiniz.

Siparişimde ne kadar kargo parası ödeyeceğim?

Nemoda.com.tr’den yaptığınız 100 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti ödemezsiniz. İade ve değişim taleplerindeki kargo ücretleri müşterilerimize aittir.

Siparişlerimi nasıl takip edebilirim?

Üye girişi yaptıktan sonra ana sayfada bulunan “Hesabım” bölümüne tıklayarak; açılan sayfada “Siparişlerim” bölümünden güncel tüm siparişlerinizin durumunu kontrol edebilir, siparişiniz kargoya teslim edildiğinde kargonuzun durumunu “Kargo takibi için tıklayın.” bölümünden takip edebilirsiniz. Ayrıca siparişiniz kargoya teslim edildiğinde tarafınıza kargonuzu takip edebilmenizi sağlayan bildirme amaçlı bir e-posta gönderilmektedir.

Ürün teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Siparişinizi teslim alırken kargo paketinde yırtılma, ezilme, ıslanma vb. bir sorun olup olmadığını mutlaka kontrol etmelisiniz. Kargo yetkilisi, kargo paketinde veya içeriğinde herhangi bir sorun olması durumunda size yardımcı olacaktır. Böyle bir durumda kargoyu teslim almamanız ve kargo yetkilisine tutanak tutturmanız gerekmektedir. Tutanak, ürün değişimi veya ücret iadesi sürecinde işlemlerinizi kolaylaştıracaktır.

Kargom gelmiş ama beni bulamamış. Ne yapmalıyım?

Belirtilen adreste bulunmamanız durumunda, siparişiniz en yakın Aras Kargo şubesine teslim edilir ve size bir bilgi notu bırakılır. 3 gün içinde paketinizi belirtilen şubeden almanız gerekmektedir. Aksi takdirde siparişiniz Nemoda.com.tr’ye iade edilir. İade edilen siparişinizin tekrar gönderilmesini 2 iş günü içinde talep edebilirsiniz. Bu durumda kargo bedeli sizden yeniden talep edilecek ve siparişiniz karşı ödemeli olarak adınıza tekrar sevk edilecektir.

İptal, İade ve Değişim
Siparişim iptal edildiğinde param ne kadar sürede iade edilir?

Siparişinizin iptali gerçekleştirildikten sonra bedel iadesi için bankanıza talimat verilmektedir. Bankanıza bağlı olarak talimatı takip eden 1-7 iş günü içinde ürün bedeli hesabınıza/kredi kartınıza aktarılmaktadır. Tamamen bankanızla ilgili bedel iadesi sürecinde Nemoda.com.tr’nin bankanıza müdahale hakkı bulunmamaktadır.

Siparişimi taksitli olarak aldım. İade işlemi nasıl olacak?

İadeniz, ödemenizi gerçekleştirdiğiniz şekilde yapılacaktır. Örneğin, ödemenizi Havale/EFT ya da Kapıda Ödeme ile yaptığınız takdirde iadeniz adınıza kayıtlı olan hesap bilgileriniz sizden alınarak Havale/EFT yoluyla tarafınıza iade edilmektedir; ödemenizi kredi kartınıza taksit seçeneği ile yaptığınız takdirde ise ürün bedeli taksit adedi kadar bölünerek her ay kredi kartınıza iade edilecektir. Bu prosedür bankanız tarafından gerçekleşmektedir.

Kredi kartı ile yapmış olduğunuz işlemin iadesi bankaya göre değişkenlik gösterip yaklaşık 7 iş günü içerisinde kredi kartınıza yapılmaktadır. Havale/Eft ile yapmış olduğunuz işlemlerin iadeleri ise 3 iş günü içerisinde yapılmaktadır.

Satın aldığım ürünlerin garantisi var mı?

Nemoda.com.tr’den satın almış olduğunuz tüm ürünler Nemoda garantisi altındadır. Satılan her ürün ile birlikte Nemoda.com.tr Altın-Gümüş ya da Pırlanta GARANTİ SERTİFİKASI verilmektedir. Tamamı değerli ya da yarı değerli taşlar ile ve gerçek altın, gümüş ya da pırlanta ile üretilen ürünlerimiz, verilen sertifikada belirtilen saflıkta ve ayardadır.

Nemoda.com.tr’den satın almış olduğunuz mücevherleriniz 2 yıl tamir ve bakım garantilidir.

Ürünü iade etmek istiyorum. Ne yapmam gerekiyor?

Tüketici Kanunu’ndaki, “Sebep Göstermeden Cayma Hakkı” maddesine göre, ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 dört gündür.

Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünün hatalı çıkması halinde teslimat tarihinden itibaren en geç 7 gün içerisinde sayfamızdaki online destek bölümünden bizimle iletişim kurmanız gerekmektedir.

İade edeceğiniz ürünü, faturasını, paketi hasar görmemiş, ürünün kullanılmamış hali ve tüm aksesuarlarıyla birlikte, Aras Kargo ile karşı ödemeli olarak göndermenizi rica ederiz. Faturasız gönderilen iade ve değişim ürünleri tarafımızca kabul edilmeyecektir.

İade ile ilgili her türlü sorunuzu info@nemoda.com.tr adresine yazabilirsiniz.

  • 3-5 işgünü içerisinde kargoya verilir
  • 200 TL ve Üzeri
    Kargo Bedava
  • 4 Aya Kadar
    Taksit